Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 4 mei 2017

Mapje met harmonica boekje

Vorig jaar heb ik een mapje gemaakt met daarin een harmonica boekje met pagina's van 10 X 10 cm.
Het is nu helemaal af met aan beide zijden getanglede pagina's.

    Het mapje met harmonica papier klaar om te gaan tekenen.

    De strook word in het mapje gestoken zodat je het eruit kan 
    halen om te tekenen.



    De eerste bladzijde.

    En zo is de strook getangled.

    De witte linker pagina's zijn aan de achterzijde getangled.

Vorig jaar zomer heb ik hier een workshop van gegeven.
Heb je belangstelling om ook een keer zo'n mapje te maken stuur me dan een mailtje.
(Zie tabblad "cursussen")
Bij voldoende deelnemers wil ik nogmaals een workshop organiseren in Dronten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten