Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 4 april 2013

Workshop

Vandaag weer eens een kartonnage workshop gegeven.
Het was alweer een paar jaar geleden maar dat was geen probleem.
Misschien moet ik het weer wat vaker gaan doen, het zijn altijd zulke gezellige middagen.
De dames hebben een pennendoos gemaakt, en hieronder zien jullie het resultaat.



Volgende week staat Boekbinden op het programma.

3 opmerkingen:

  1. Mooie doosjes maakten jouw leerlingen. Ze kregen vast zeer goede aanwijzingen, want de doosjes zijn heel netjes afgewerkt.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariet, bedankt voor het compliment op creadalablogspot.nl. het lukt me niet om daarop terug te reageren, dus maar een zo.
    Prachtige doosjes!.
    Het boekje lukt goed vind ik, want de ideeen komen vanzelf. en verder ben ik nog bezig met allerlei gewone en mandala tekeningen. zie descercles.punt.nl
    gtoetjes en veel teken plezier.
    Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel netjes uit!!!!!
    Kartonage je moet wel netjes werken!
    Ik ben benieuwd naar jouw boekbind aktiviteit!

    BeantwoordenVerwijderen