Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 28 december 2011

Yin an Yang

Ik begin langzaam weer wat inspiratie te krijgen, en omdat ik vandaag veel tijd had kon ik me weer eens helemaal uitleven.
Het resultaat deze tekening met in het midden het Yin en Yang symbool.



I.m slowly starting to get my inspiration back, and because today I had a lot of time I could completely let myself go.
The result is this drawing with in the middle the Yin and Yang symbol.

It's 19.5 X 19.5 cm on Schut drawing paper with Pigma Micron 005, 01 and 04 pen.

4 opmerkingen:

  1. Neem je tijd beste Mariet. Dipjes zijn er vanwege de toppen... Veel, heel veel creativiteit (en toppen :-)) gewenst voor jou in 2012! groetjes en liefde, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, vraagje doe je dit allemaal uit de losse hand?
    Ik krijg de lijntjes niet zo mooi strak?!
    groetjes Viola

    BeantwoordenVerwijderen