Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 5 oktober 2011

Challenge #42

Oktober is Borst kanker (Breast cancer awareness) maand.
Daarvoor is Pink Ribbon in het leven geroepen.
    For that there is Pink Ribbon 
Op deze websites vind je alles over deze speciale borstkankermaand, en hoe je kunt bijdragen aan onderzoek naar betere medicijnen etc. Elke gift is een investering in een betere behandeling die voor ieder van ons vroeg of laat nodig kan zijn.
    On this website you will find everything about this special breastcancer  month.
    Every gift is an investment in the health of people.


Gelukkig zijn er steeds meer mensen die genezen, mede dankzij onze giften voor onderzoek.
    Fortunately, more and more people are cured, thanks to the donations for research.


Hier mijn bijdrage voor de Challenge van deze week: 
                   "Pink Ribbon en Hope"
Here's my contribution for the Challenge of this week.
Dank voor je belangstelling.          Thanks for visiting.

4 opmerkingen: